NAZAJ DOMOV  
 

 

 

Domov

 

 

 

 

 

Silosno vozilo za prevoz praškastih materialov

 

ITAS Typ P - izvedenka PCPM 2430

 

Opis modela

Prvenstveno namenjena prevozu:

  • cementov,
  • drobnozrnatih peskov za proizvodnjo betonov,
  • livarskih peskov,
  • v proizvodnji aluminijevih zlitin -TALUM,
  • elektrofilterskega pepela kod dodatka betonom,
  • apna ter drugih gradbenih težjih materialov
  • nasipne teže do cca. 1,2t/m³

 

Priklopnik je primeren za dvoosna vlečna vozila.

 

Prednosti

Jekleno silosno vozilo je za razliko od ostalih proizvodov renomiranih evropskih proizvajalcev, ki proizvajajo konkurenčna aluminijasta vozila, sicer manjšega volumna in nekaj težje, zato pa veliko bolj primerno v težjih pogojih obratovanja. S tem je mišljena uporaba v betonarnah oziroma tovarnah betona, ki se nahajajo na gradbinskih težje dostopnih terenih npr. bodočih avtocest, do koder je dostop zelo težak ali vcasih skoraj nemogoč brez pomoči dodatnega vlečnega vozila.

Te prednosti so se v največji možni meri izkazale med gradnjo AC na Hrvaškem, kjer so naše cisterne vse te napore premagale brez večjih problemov.

Po nekaj letih napornega dela lahko jekleno cisterno obnovi tudi manjši avtoličar, saj telo posode ter nosilci vzmetenja in čepa ne pokajo in zato na njej niso potrebna zelo draga in zahtevna sanacijska opravila kakor pri vozilih iz lahke aluminijeve pločevine.

Druga priljubljena lastnost našega silosnega vozila je njena višina in s tem stabilnost, saj je od ostalih nižja tudi za več kot 20cm!

 

Tehnični opis
   Naziv in tip cisterne ITAS Typ P PCPM 2430
Nazivni volumen [ m³ ] 30,0
Skupna dolžina [ mm ] 9330
Posoda premera [ mm ] fi2500
Višina neobremenjeno/obremenjeno [ mm ] 3750
Max skupna teža z vozilom [ t ] 40,0 (44)
Lastna masa [ t ] cca 5,9
Nosilnost pri 10t na sedlo [ t ] 28,1
Nosilnost pri 12t na sedlo [ t ] 33,0
Osni agregat zračni [ daN ] 3 x 9000
Nosilnost osi (tehnično dovoljena do 105km/h) [ t ] 27,0
Gume 7 x 385/65 R22.5  
Prekati 1
Polnilne odprtine [ mm ] 2× fi 800
Višina do sedla (neobremenjeno) [ mm ] 1250

 

 

 

Predhodna

Naslednja

 

Standardna oprema

 

  1. Posoda jeklena, tlačno preverjena od nadležnega inspektorja
  2. Vari rendgenizirani
  3. Jeklena vzpenjalna lestev zadaj
  4. Hodnik po celi dolžini širine 400mm z zaščito proti zdrsu
  5. Dvižna ograja za varen in udoben dostop do polnilnih odprtin
  6. Zračna razvodna cev jeklena s krogla ventili visoke kvalitete
  7. Montiran manometer ter varnostni ventil
  8. Tulec enojni PVC
  9. Praznilna cev fi 80 dolžine L= 4.5m - 1 kos
  10. Nosilec rezervnega kolesa enojni z mehanizmom za dvig
  11. Odbojnik za preprečevanje naleta od zadaj
  12. Vgrajena svetlobna oprema 24V po veljavnih cestno prometnih predpisih
  13. Zračno vzmetena cisterna za povzroča med vožnjo malo hrupa
  14. Avtomatsko dvižna prva os v odvisnosti od obremenitve
  15. Zavorna instalacija (dvovodna enokrožna) ABS
  16. Platišča disk -22.5*11.75 z gumami 385/65 R22,5
  17. Praznilna napeljava z ventili krogla f 80 in storc spojko typ A - speljana nazaj pod branikom
  18. Blatniki iz umetne snovi z gumi blatniki
  19. Zaboj za orodje in opremo v prednjem nosilcu
  20. Cisterna je v osnovi enobarvno lakirana
  21. Lastna masa cisterne po gornjem opisu 5900 kg

 

 

Klikni na željeno STANDARDNO opremo za prikaz slike

 

Doplačila

 

  1. Podvozje in platišča barvana v drugi barvi
  2. Barvanje v dodatni barvi po RAL lestvici - napis
  3. Dodatna praznilna cev
  4. Dvižna druga os
  5. Zavorna napeljava EBS
  6. Alu -platišča
  7. Lopute za pranje ali čišcenje posode pred menjavo transportiranega materiala
  8. Praznilna napeljava v prokron izvedbi
  9. Praznilna napeljava fi 100mm
  10. Kompresorski agregat

Primer

  • CG 80 + elektromotor 30kW
  • CG 80 + odgon - montaža na vozilo (dir. kardanski prenos)
  • K-440 + elektromotor 22kW
  • CG 80 + odgon - montaža na vozilo (kardanski + jermenski prenos)
  • K-400 + odgon - montaža na vozilo (dir. kardanski prenos)

Zadnji dve montaži zahtevata vgradnjo v šasijo vozila.

Prostor za vgradnjo je potrebno definirati s proizvajalcem vozila, pravtako tudi sistem odvzema moči na menjalniku vozila.

Parametri za določitev pomožnega odgona so:

  • Vrtilni moment 400Nm trajne moči (velike spremembe v moči - rotacijski kompresor)
  • Vrtilna hitrost 1500 vrt/min
  • Smer vrtenja v LEVO gledano v smeri vožnje
  • Spoj s kardanom - PRIROBNICA fi 100 mm
  • Na motorju vozila mora biti vgrajen vserežimski regulator št. vrtljajev (EUROII)

 

Pomožni odgon in vklop odgona ni v ceni ponudbe!

 

 

Garancija

 

Jamstvo za brezhibno delovanje izdeleka 2 (dve) leti pod pogoji pridrževanja navodil za uporabo in vzdrževanje!

 

Klikni na željeno DODATNO opremo za prikaz slike

 

 

 

 

 

 

ITAS-CAS d.o.o.   Reška c. 13c   SI-1330, Kočevje      T:+386 1 893 95 10   F:+386 1 893 95 30      info@itas-cas.si